找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: ~F~

[綜合討論] 討論-中文英文那個語言比較優勝?

[複製鏈接]
發表於 14-10-2006 22:17:42 | 顯示全部樓層
我有點不太懂......什麼叫"語言的本質"??


我個人比較支持中文~~
因為睇落去靚d齊d
英文d字長短大小不一

而且中文字可以達到"畫"ge層面(或者叫藝術)
書法就是其中一種

由於小弟不清楚"語言的本質"是什麼東東~~
所以以上說的可能都是廢話>﹏<
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 15-10-2006 18:07:02 | 顯示全部樓層
我認為好既語言最緊要表達野清楚又快   

清楚
我覺得中文英文都清楚

但係講到快啦wor   

英文又讀得快 寫得快  文法上面又慣左將重點放係前d

就算寫中文簡體我諗都冇英文寫得咁順咁快..


快係好重要
對社會發展影響好大
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 15-10-2006 18:43:45 | 顯示全部樓層
快呢D野就英文la..
但我覺得如果係寫文章同形容D野..
中文好好多lo
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 23-10-2006 10:43:14 | 顯示全部樓層
我覺得英文實用d

因為中文大多用於中國地區

但係英文唔同

就算你去一 d 唔係用英語作母語既國家

e.g 法國 泰國 西班牙 ...

你用英語同當地人都可以溝通到

用中文 ... 人地都唔知你講咩

到現時為止

我認為英語比較實用

[ 本帖最後由 coco_1234 於 2006-10-23 10:44 編輯 ]
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 23-10-2006 17:33:32 | 顯示全部樓層
原帖由 coco_1234 於 2006-10-23 10:43 AM 發表
我覺得英文實用d

不考慮哪個較具實用性,只考慮語言的本質。


請注意討論內容~謝:handshake
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 28-10-2006 20:17:34 | 顯示全部樓層
這不考慮哪個較具實用性,只考慮語言的本質。

大部分人都從實用性方面討論....
我都覺得中文好d......因為中文單睇個形就知道個字所表達的意思
當然...沒有學習中文係唔明既
但係中文起碼有象形文字,人們可以當睇一幅畫咁去估
而英文就冇
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 28-10-2006 21:58:45 | 顯示全部樓層
仲有英文既時態文法比中文煩好多-.-
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 24-6-2026 15:07 , Processed in 0.044986 second(s), 4 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表