找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: albie

[綜合討論] 各大學開放日

[複製鏈接]
發表於 1-10-2006 10:42:52 | 顯示全部樓層
Originally posted by [S]【YU】 at 2006-9-30 22:29:
hku 唔大........起碼細過CUHK and UST先

CUHK你計埋d山ma= =?
cuhk我唔會去,塔校巴都塔死
行仲死,d路鈄到咩咁
令外ust係咩

Originally posted by 乂思乂 at 2006-9-30 22:25:

E~!!妳又有去丫,,,

我好輕輕咁經過果D 攤位炸= ="

冇留心睇@!

圖書館好大._."

我冇入圖書館,but入過d lab
好多機器,電腦咁,一入去o曬咀

[ Last edited by 心靈碎片 on 2006-10-1 at 10:44 AM ]
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 1-10-2006 11:41:58 | 顯示全部樓層
點解冇人答我#4既問題...
搞到我冇去到...
不過算啦~
最主要都係去到UST,CUHK,HKU~~~
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 1-10-2006 12:42:36 | 顯示全部樓層
Originally posted by Kenny~宏 at 2006-10-1 11:41:
點解冇人答我#4既問題...
搞到我冇去到...
不過算啦~
最主要都係去到UST,CUHK,HKU~~~


HKU我都去下先
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 1-10-2006 14:08:17 | 顯示全部樓層
不如樓主講埋邊間學校係讀咩勁
等人地知到適唔適合自己~
就可以決定去唔去ma~thx~~~
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 1-10-2006 16:22:05 | 顯示全部樓層
Originally posted by Kenny~宏 at 2006-10-1 14:08:
不如樓主講埋邊間學校係讀咩勁
等人地知到適唔適合自己~
就可以決定去唔去ma~thx~~~

其實我知

UST一定係商學院,係全球都好出名

Polyu 佢特別在有d practical 的科目,而POLY ACC/ACC& FINANCE/FINANCE 都好出名
Cityu 佢最勁應該係Marketing

BU LU 如果有志氣者都唔會太想入

HKU, CUHK咩都好強....

HKU最勁當然係QF, 但商學院整體唔太勁
CUHK最勁係Pharmacy, 而只適合CE 勁人讀(因為50% CE.....)
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2-10-2006 22:25:18 | 顯示全部樓層
Originally posted by Zend at 2006-10-1 16:22:

其實我知

UST一定係商學院,係全球都好出名

Polyu 佢特別在有d practical 的科目,而POLY ACC/ACC& FINANCE/FINANCE 都好出名
Cityu 佢最勁應該係Marketing

BU LU 如果有志氣者都唔會太想入

H ...

遲左tim..搞到冇去到poly..
不過真係超想入UST既BBA..
不過真係超難..而家溫我都驚考唔到咁勁..
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2-10-2006 23:05:05 | 顯示全部樓層
Originally posted by Kenny~宏 at 2006-10-2 22:25:

遲左tim..搞到冇去到poly..
不過真係超想入UST既BBA..
不過真係超難..而家溫我都驚考唔到咁勁..

努力啦
UST-BBA UE愈高grade愈好
你07會唔會retake ar?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 24-6-2026 19:54 , Processed in 0.023982 second(s), 4 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表