原帖由 滅絕仔 於 13-6-2008 21:39 發表 你也不就是預言他一定不會發生吧..你和預言家有何分別?
原帖由 DaRiUs 於 13-6-2008 21:12 發表 我認為樓主所講的是推測,係知道會發生而估落去,果種應該叫做推測家,預言應該係冇咩野事情令到可以推理到,由d所謂既預言,算係我地講既亂吹,果d應該先叫做預言家
使用道具 舉報
查看全部評分
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 09:11 , Processed in 0.020548 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.