使用道具 舉報
ip? happyhin123 發表於 10-10-2010 18:36
比你個SERVER名吸引O左入黎 冇IP post黎做咩A_A? 666118as 發表於 10-10-2010 19:49
話人? 識唔識no-ip呀 冇ip點搵你個ser?? 網際網絡= =? kochunyin115 發表於 10-10-2010 20:49
666118as 發表於 10-10-2010 21:18
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 15:57 , Processed in 0.031061 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.