我都打開籃球的 不過呢家冇話中意邊隊 之前有AI係到,佢係邊隊就中意邊隊 ... poi369 發表於 3-5-2012 20:40
使用道具 舉報
藍球?平時有睇開美斯 佢D3分波射得唔錯 雙層魚柳包 發表於 3-5-2012 21:25
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 18:40 , Processed in 0.019535 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.