使用道具 舉報
畫公仔唔使畫出腸既 有d擺明係但又矢口否認既, 起碼知道自己做緊人地眼中既「狗」所以唔敢承認 都算佢地仲 ... hktwf 發表於 25-2-2016 14:37
如果系統有人對人手動測外卦~ 甘踢走外卦會好好多... 靠垃圾GM死得人多... 玩甘耐先有兩炮彈測外卦D安全碼 ... TANG=) 發表於 27-2-2016 08:49
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 06:45 , Processed in 0.021171 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.