anthony0222 發表於 3-4-2010 21:12:11

咁多樂點你重唔參加
Yondaimc 發表於 3-4-2010 21:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我參加只會拿到參加獎...

anthony0222 發表於 3-4-2010 21:12:50

=﹏=咁都殺?!
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 21:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
路過者殺?
旁觀者殺?

Yondaimc 發表於 3-4-2010 21:13:24

我參加只會拿到參加獎...
anthony0222 發表於 3-4-2010 21:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

都好呀.. 人人有份 永不落空

anthony0222 發表於 3-4-2010 21:13:40

其實想問何時會恢復搶旗?
想快D恢復呀...
然之後可以再升上去

小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 21:13:51

犀利風@_@

anthony0222 發表於 3-4-2010 21:14:24

都好呀.. 人人有份 永不落空
Yondaimc 發表於 3-4-2010 21:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那個故事有字數限制嗎?

anthony0222 發表於 3-4-2010 21:14:48

犀利風@_@
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 21:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大風一吹~

乂死神張乂 發表於 3-4-2010 21:15:03

他並不是惡意

而問那一個也不是外掛
ctm22000 發表於 3-4-2010 21:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    HEY CTM YOU ARE BACK€

乂死神張乂 發表於 3-4-2010 21:15:03

一陣比相大家睇

Yondaimc 發表於 3-4-2010 21:15:07

犀利風@_@
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 21:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

風仔?
頁: 7448 7449 7450 7451 7452 7453 7454 7455 7456 7457 [7458] 7459 7460 7461 7462 7463 7464 7465 7466 7467
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室