其實想問何時會恢復搶旗?
想快D恢復呀...
然之後可以再升上去
anthony0222 發表於 3-4-2010 21:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
聊天室暫時都唔會有太大的改動
讓其他版務重新回復先
那個故事有字數限制嗎?
anthony0222 發表於 3-4-2010 21:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
500字以上
一陣比相大家睇
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 21:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有咩睇?
大風一吹~
anthony0222 發表於 3-4-2010 21:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好好笑=]
500字以上
Yondaimc 發表於 3-4-2010 21:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
500字... = =''
太多了吧...
其實我原本想作個100字以下...
聊天室暫時都唔會有太大的改動
讓其他版務重新回復先
ctm22000 發表於 3-4-2010 21:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那其他版務會有什麼變動?
好好笑=]
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 21:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好好笑~
=]
hahaha~
有咩睇?
ctm22000 發表於 3-4-2010 21:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一陣你就知@@
一陣你就知@@
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 21:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有野睇...
大盛
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 21:07 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好 食 咩 -3-"