出門口個時
http://img339.imageshack.us/img339/6047/dsc00549lp.jpg
出門口個時
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 21:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢到唔係會員自貼啵....
呢到唔係會員自貼啵....
Yondaimc 發表於 3-4-2010 21:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
lond緊d相 ~~睇住我個 oxx 樣先
出門口個時
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 21:34 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好 勇 呢 -3-"
住 36 樓 的 .
好 勇 呢 -3-"
住 36 樓 的 .
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 21:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比你見到
lond緊d相 ~~睇住我個 oxx 樣先
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 21:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇左要洗眼
比你見到
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 21:38 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
當 然 .
任 何 事 都 逃 不 出 我 的 雙 眼 !xd"
正@@
http://img151.imageshack.us/img151/5241/dsc00584t.jpg
正@@
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 21:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可唔可以唔好PO相呀...好LAG呀
正@@
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 21:39 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
mango?!
好 似 好 好 味 `