可唔可以唔好PO相呀...好LAG呀
Yondaimc 發表於 3-4-2010 21:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.-
mango?!
好 似 好 好 味 `
H20_希古恩 發表於 3-4-2010 21:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
海_
load得勁慢-.-
轉左jpg先
load得勁慢-.-
轉左jpg先
ctm22000 發表於 3-4-2010 21:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=/=
http://img263.imageshack.us/img263/7016/dsc00586y.jpg
三文fish
三文fish
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 21:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有三條紋既魚:hug:
有三條紋既魚
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 21:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
囧
三文fish
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 21:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
LAG到就死機!!
LAG到就死機!!
Yondaimc 發表於 3-4-2010 21:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
sorry?_?
sorry?_?
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 21:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不如你1壓縮左佢 將個檔上傳上黎重好啦!