訓前呃一帖
wong87 發表於 23-10-2010 01:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
晚安==.
晚安==.
小瀑﹏§ 發表於 23-10-2010 01:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
晚安
晚安
wong87 發表於 23-10-2010 01:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
仲未走=.=
仲未走=.=
小瀑﹏§ 發表於 23-10-2010 01:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
nhome ing
今次真係訓
bye
今次真係訓
bye
wong87 發表於 23-10-2010 01:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
晚安=]
仲有冇人喔-0-
呢幾日凍死人喇>︿<"
仲有冇人喔-0-
呢幾日凍死人喇>︿
幼l稚 發表於 23-10-2010 02:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
香港打風/口\
香港打風/口\
小瀑﹏§ 發表於 23-10-2010 02:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真糟糕a_a
有李氐力場係到
上唔到8號既=-=
放心啦....
xrhl-B3eJ_c
李氐力場既威力a_a
彈走左個台風喇~