呼~@@~~~
大家晚安-vv-
好..食飽飯去溫數學
聽日又考數學
星期3考完既錯敗感都未走 又加重=.=
旋風管家驚現初音,巡音,嗚人0,0
嗚~~~~
回家了~
周身痛
nhome = =
nhome = =
神乂怒火 發表於 21-10-2010 20:36 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
火火a_A
火火a_A
keroro417 發表於 21-10-2010 08:42 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
野野 A.A