e-mail or facebook就行了啦..........傻豬兜
[[戀愛凱儀...* 發表於 20-10-2010 20:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呵呵 今天找到一個FB;P
呵呵 今天找到一個FB
YOSSHI 發表於 20-10-2010 20:48 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
姐係?你仲未加我囉...........打死你
消失在樂古數日..(時間不確定
88 各位
消失在樂古數日..(時間不確定
88 各位
keroro417 發表於 20-10-2010 20:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
再見啦小野(含淚
再見啦小野(含淚
小瀑﹏§ 發表於 20-10-2010 20:52 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hehe ....希望到果時仲會有人記得我XD
hehe ....希望到果時仲會有人記得我XD
keroro417 發表於 20-10-2010 20:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其他人唔知 最少我會a_a
8:30 好好睇!
hehe ....希望到果時仲會有人記得我XD
keroro417 發表於 20-10-2010 08:55 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif野野
一日考左兩科=_=依加好累TIM
好鬼正
神乂怒火 發表於 20-10-2010 19:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
笑哂:lol