咳咳.............咳死我了
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-10-2010 23:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
眼訓死我0,0
做咩 oo 搞到咁夜
神乂怒火 發表於 19-10-2010 23:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=//=去左溝囡囡 很可愛a_a成日對住我笑...
咳咳.............咳死我了
[[戀愛凱儀...* 發表於 19-10-2010 23:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無事麻
=//=去左溝囡囡 很可愛a_a成日對住我笑...
小瀑﹏§ 發表於 20-10-2010 12:00 AM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好幸福啊 ><
不過DN出左可能唔玩hso..
sohoipan2009 發表於 19-10-2010 11:56 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦
我唔想玩龍谷 -3- 應該係無時間
=//=去左溝囡囡 很可愛a_a成日對住我笑...
小瀑﹏§ 發表於 20-10-2010 00:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恭喜瀑大人~
哦
我唔想玩龍谷 -3- 應該係無時間
神乂怒火 發表於 20-10-2010 00:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
龍谷有疲勞值,唔比你升得太,不會花太多時間
很多都睡了........
我也該睡lo............咳咳咳咳
老火連3:lol
老火連3
YOSSHI 發表於 20-10-2010 00:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我試過真ge連3...