返屋企了..
咁點-.-
keroro417 發表於 20-10-2010 20:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唉 離開
唉 離開
YOSSHI 發表於 20-10-2010 20:24 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦-.- 88
我早就知道 !!
vC.` 發表於 20-10-2010 19:40 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
oh.....你又會知嘅?
不該
YOSSHI 發表於 20-10-2010 19:45 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為什麼??
因為什麼??
[[戀愛凱儀...* 發表於 20-10-2010 20:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
差吾多走啦 可以比咩祝福我:D
第一次做數學做到咁有錯敗感
差吾多走啦 可以比咩祝福我
YOSSHI 發表於 20-10-2010 20:35 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
走之前還沒見我一次....你有種呀
走之前還沒見我一次....你有種呀
[[戀愛凱儀...* 發表於 20-10-2010 20:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
給地址我寄信給你:D
給地址我寄信給你
YOSSHI 發表於 20-10-2010 20:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
e-mail or facebook就行了啦..........傻豬兜