中秋我補左==
雖然唔知聽日洗唔洗返...但係都溫埋少少書先..聽日又考..唉
本帖最後由 神乂怒火 於 22-10-2010 00:09 編輯
一陣打風又無得出街又要補堂=.=
一陣返3點 改到返8點半就 OOXX
小瀑﹏§ 發表於 21-10-2010 11:53 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
zz 我日日訓到1點先起
如果中學既話 緊係望打風啦 :lol
oooooooo !!
中秋我補左==
雖然唔知聽日洗唔洗返...但係都溫埋少少書先..聽日又考..唉
小瀑﹏§ 發表於 22-10-2010 00:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你電腦的?
本帖最後由 小§粒 於 22-10-2010 06:21 編輯
回復 69123# 神乂怒火
你用FireFox的話我可以教一教你-
工具->選項->安全->封鎖可能有害的網站(k)這個不要加TicK就可以囉-
IE我就不知道是不是這樣做-
FF就是這樣了(小小有害也不會給你進入的- -!
安 各位
你電腦的?
.小夜﹏ 發表於 22-10-2010 00:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係呀=]
zz 我日日訓到1點先起
如果中學既話 緊係望打風啦
神乂怒火 發表於 22-10-2010 00:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
掛 住 打h_s_o唔 訓 教
係呀=]
小瀑﹏§ 發表於 22-10-2010 11:46 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
KF區的?
KF區的?
.小夜﹏ 發表於 22-10-2010 12:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我?TM