使用道具 舉報
一陣打風又無得出街又要補堂=.= 一陣返3點 改到返8點半就 OOXX 小瀑﹏§ 發表於 21-10-2010 11:53 PM
中秋我補左== 雖然唔知聽日洗唔洗返...但係都溫埋少少書先..聽日又考..唉 小瀑﹏§ 發表於 22-10-2010 00:03
你電腦的? .小夜﹏ 發表於 22-10-2010 00:15
zz 我日日訓到1點先起 如果中學既話 緊係望打風啦 神乂怒火 發表於 22-10-2010 00:06
係呀=] 小瀑﹏§ 發表於 22-10-2010 11:46
KF區的? .小夜﹏ 發表於 22-10-2010 12:01
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 12:43 , Processed in 0.025320 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.