笑哂
limingyin 發表於 20-10-2010 09:12 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif:lol 都唔知邊個作
姐係?你仲未加我囉...........打死你
[[戀愛凱儀...* 發表於 20-10-2010 20:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我冇FB:'(
又要開始溫聽日考果科(呵欠\
又要開始溫聽日考果科(呵欠\
小瀑﹏§ 發表於 20-10-2010 09:17 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可能聽日打風唔洗返呢
睇電視吧 好好睇 (魔鬼
可能聽日打風唔洗返呢
睇電視吧 好好睇 (魔鬼
神乂怒火 發表於 20-10-2010 21:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點都要考返嫁啦=~='''
今個星期同下星期很多測驗(死了
點都要考返嫁啦=~='''
今個星期同下星期很多測驗(死了
小瀑﹏§ 發表於 20-10-2010 09:20 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
加油 :D 我會幫你睇住呢到 !
我冇FB
YOSSHI 發表於 20-10-2010 21:17 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
開吧
你走了會怎樣 你還會上來嗎 你會掛我嗎 你會上msn嗎 你會想我嗎 我們是否會有時間 你是不是會忘記我
開吧
你走了會怎樣 你還會上來嗎 你會掛我嗎 你會上msn嗎 你會想我嗎 我們是否會有時間 你是不是會 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 20-10-2010 21:33 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你是不是喜歡了他 ???
加油我會幫你睇住呢到 !
神乂怒火 發表於 20-10-2010 21:21 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你要識做呢..
本帖最後由 [[戀愛凱儀...* 於 20-10-2010 22:00 編輯
你是不是喜歡了他 ???
vC.` 發表於 20-10-2010 21:35 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我只知道我打錯了字.....是時差