笑哂 limingyin 發表於 20-10-2010 09:12 PM
使用道具 舉報
姐係?你仲未加我囉...........打死你 [[戀愛凱儀...* 發表於 20-10-2010 20:50
又要開始溫聽日考果科(呵欠\ 小瀑﹏§ 發表於 20-10-2010 09:17 PM
可能聽日打風唔洗返呢 睇電視吧 好好睇 (魔鬼 神乂怒火 發表於 20-10-2010 21:18
點都要考返嫁啦=~=''' 今個星期同下星期很多測驗(死了 小瀑﹏§ 發表於 20-10-2010 09:20 PM
我冇FB YOSSHI 發表於 20-10-2010 21:17
開吧 你走了會怎樣 你還會上來嗎 你會掛我嗎 你會上msn嗎 你會想我嗎 我們是否會有時間 你是不是會 ... [[戀愛凱儀...* 發表於 20-10-2010 21:33
加油 我會幫你睇住呢到 ! 神乂怒火 發表於 20-10-2010 21:21
你是不是喜歡了他 ??? vC.` 發表於 20-10-2010 21:35
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 12:43 , Processed in 0.056670 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.