D活動完左勁耐仲未有分\口/
好hand
[[戀愛凱儀...* 發表於 9-11-2010 22:43 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
衰衰衰衰女A_A
早安~~
e-mail
[[戀愛凱儀...* 發表於 9-11-2010 23:49 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我想要你msn多d
早安~~
keroro417 發表於 10-11-2010 07:40 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
安.
衰衰衰衰女A_A
tung1404 發表於 10-11-2010 06:19 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
衰仔......你真係好乖wo =="
我想要你msn多d
.小夜﹏ 發表於 10-11-2010 08:25 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我成日都唔上嫁bo/3\ 咁咪冇奶飲
我成日都唔上嫁bo/3\ 咁咪冇奶飲
[[戀愛凱儀...* 發表於 10-11-2010 09:18 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我吾知點俾TIM
D活動完左勁耐仲未有分\口/
a0124692003 發表於 10-11-2010 02:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
快又話無用心睇過就亂比分 亂選頭3名
慢又話做咩咁耐都唔比分
會走數咩
快又話無用心睇過就亂比分 亂選頭3名
慢又話做咩咁耐都唔比分
會走數咩 ...
小瀑﹏§ 發表於 10-11-2010 10:16 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冷靜.