佢都話吾系成日上
.小夜﹏ 發表於 10-11-2010 19:20 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你咪等到佢上a_a
食完飯.....真係好幾日冇飲奶了..../3\
[[戀愛凱儀...* 發表於 10-11-2010 21:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:'( 吾識俾.
哈哈...醒目wo
[[戀愛凱儀...* 發表於 10-11-2010 19:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈!
緊係啦=]
咁你咪等到佢上a_a
tung1404 發表於 10-11-2010 21:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
pm
pm
.小夜﹏ 發表於 10-11-2010 21:30 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一手交一手a_a
一手交一手a_a
tung1404 發表於 10-11-2010 21:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你要咩野
一手交一手a_a
tung1404 發表於 10-11-2010 21:30 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真識做生意....=="
gash收樂點呀@@
有興趣既PM我@@
你要咩野
.小夜﹏ 發表於 10-11-2010 21:33 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
就樂點啦a_a
你咁鬼多!
真識做生意....=="
[[戀愛凱儀...* 發表於 10-11-2010 21:33 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈!
低唔低啜先a_a
我咁聰明-.-