衰仔......你真係好乖wo =="
[[戀愛凱儀...* 發表於 10-11-2010 09:17 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈!
多謝多謝哂>_<
我吾知點俾TIM
.小夜﹏ 發表於 10-11-2010 09:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我賣比佢MSN比你
哈哈
要唔要?
我賣比佢MSN比你
哈哈
要唔要?
tung1404 發表於 10-11-2010 19:09 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢都話吾系成日上:Q
我賣比佢MSN比你
哈哈
要唔要?
tung1404 發表於 10-11-2010 19:09 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈...醒目wo
佢都話吾系成日上
.小夜﹏ 發表於 10-11-2010 19:20 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但我上fb wo
但我上fb wo
[[戀愛凱儀...* 發表於 10-11-2010 19:42 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同你相反...
我吾上fb...:(
同你相反...
我吾上fb...
.小夜﹏ 發表於 10-11-2010 19:45 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ohoh
ohoh
[[戀愛凱儀...* 發表於 10-11-2010 19:50 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可惜.
可惜.
.小夜﹏ 發表於 10-11-2010 19:57 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真糟.............baba呀 /3\ )抱
返到屋企了