衰仔......你真係好乖wo ==" [[戀愛凱儀...* 發表於 10-11-2010 09:17
使用道具 舉報
我吾知點俾TIM .小夜﹏ 發表於 10-11-2010 09:42
我賣比佢MSN比你 哈哈 要唔要? tung1404 發表於 10-11-2010 19:09
佢都話吾系成日上 .小夜﹏ 發表於 10-11-2010 19:20
但我上fb wo [[戀愛凱儀...* 發表於 10-11-2010 19:42
同你相反... 我吾上fb... .小夜﹏ 發表於 10-11-2010 19:45
ohoh [[戀愛凱儀...* 發表於 10-11-2010 19:50
可惜. .小夜﹏ 發表於 10-11-2010 19:57
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 21:53 , Processed in 0.025897 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.