.小夜﹏
發表於 11-11-2010 18:30:03
神乂怒火 發表於 11-11-2010 18:17 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
汕頭...
神乂怒火
發表於 11-11-2010 18:33:54
汕頭...
.小夜﹏ 發表於 11-11-2010 06:30 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恩 @@ 好多野食
話說, 我係果到識左個台灣人 佢細我一歲 :D
.小夜﹏
發表於 11-11-2010 18:37:17
恩 @@ 好多野食
話說, 我係果到識左個台灣人 佢細我一歲
神乂怒火 發表於 11-11-2010 18:33 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
女來?@@
神乂怒火
發表於 11-11-2010 18:42:16
女來?@@
.小夜﹏ 發表於 11-11-2010 06:37 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
男 :shutup: 佢個家姐幾靚下 :loveliness: (台妹 :$
.小夜﹏
發表於 11-11-2010 18:43:31
男佢個家姐幾靚下(台妹
神乂怒火 發表於 11-11-2010 18:42 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:) 有冇識左佢.
神乂怒火
發表於 11-11-2010 18:50:13
有冇識左佢.
.小夜﹏ 發表於 11-11-2010 06:43 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無 o.o 果時佢家姐返緊工 (台式食品,飲品 既餐廳) 無得傾計
:$ 佢好乖女feel
.小夜﹏
發表於 11-11-2010 19:42:34
無 o.o 果時佢家姐返緊工 (台式食品,飲品 既餐廳) 無得傾計
佢好乖女feel ...
神乂怒火 發表於 11-11-2010 18:50 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有冇留電話:lol
神乂怒火
發表於 11-11-2010 21:18:18
有冇留電話
.小夜﹏ 發表於 11-11-2010 07:42 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
;P 留黎都無用 唔識潮州話
普通話都唔幾識講
唔知佢地新年會唔會黎香港 ;P 等我做導遊
keroro417
發表於 11-11-2010 21:29:49
我返黎><
.小夜﹏
發表於 11-11-2010 21:45:45
留黎都無用 唔識潮州話
普通話都唔幾識講
唔知佢地新年會唔會黎香港等我做導遊 ...
神乂怒火 發表於 11-11-2010 21:18 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
識架咩?你同佢