.小夜﹏ 發表於 11-11-2010 18:30:03


神乂怒火 發表於 11-11-2010 18:17 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    汕頭...

神乂怒火 發表於 11-11-2010 18:33:54

汕頭...
.小夜﹏ 發表於 11-11-2010 06:30 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恩 @@ 好多野食

話說, 我係果到識左個台灣人 佢細我一歲 :D

.小夜﹏ 發表於 11-11-2010 18:37:17

恩 @@ 好多野食

話說, 我係果到識左個台灣人 佢細我一歲
神乂怒火 發表於 11-11-2010 18:33 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
女來?@@

神乂怒火 發表於 11-11-2010 18:42:16

女來?@@
.小夜﹏ 發表於 11-11-2010 06:37 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
男 :shutup: 佢個家姐幾靚下 :loveliness: (台妹 :$

.小夜﹏ 發表於 11-11-2010 18:43:31

男佢個家姐幾靚下(台妹
神乂怒火 發表於 11-11-2010 18:42 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    :) 有冇識左佢.

神乂怒火 發表於 11-11-2010 18:50:13

有冇識左佢.
.小夜﹏ 發表於 11-11-2010 06:43 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無 o.o 果時佢家姐返緊工 (台式食品,飲品 既餐廳) 無得傾計
:$ 佢好乖女feel

.小夜﹏ 發表於 11-11-2010 19:42:34

無 o.o 果時佢家姐返緊工 (台式食品,飲品 既餐廳) 無得傾計
佢好乖女feel ...
神乂怒火 發表於 11-11-2010 18:50 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    有冇留電話:lol

神乂怒火 發表於 11-11-2010 21:18:18

有冇留電話
.小夜﹏ 發表於 11-11-2010 07:42 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
;P 留黎都無用 唔識潮州話
普通話都唔幾識講

唔知佢地新年會唔會黎香港 ;P 等我做導遊

keroro417 發表於 11-11-2010 21:29:49

我返黎><

.小夜﹏ 發表於 11-11-2010 21:45:45

留黎都無用 唔識潮州話
普通話都唔幾識講

唔知佢地新年會唔會黎香港等我做導遊 ...
神乂怒火 發表於 11-11-2010 21:18 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    識架咩?你同佢
頁: 7166 7167 7168 7169 7170 7171 7172 7173 7174 7175 [7176] 7177 7178 7179 7180 7181 7182 7183 7184 7185
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼