唔同我HI
神乂怒火 發表於 12-11-2010 20:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗨 火 瀑 and 各位~
-.- 小瀑話緊我 (亂入
... (哭奔
hi唔知邊位- -
a0124692003 發表於 12-11-2010 20:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔記得左我- -?
-.- 小瀑話緊我 (亂入
... (哭奔
神乂怒火 發表於 12-11-2010 20:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
才不是@@ 別對號入座:)
分都比埋啦 朋友 睇清楚先係到鬧
小瀑﹏§ 發表於 12-11-2010 20:37 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁個post呢
嗨 火 瀑 and 各位~
limingyin 發表於 12-11-2010 20:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不用hi=.=我準備再去潛水
嗨 火 瀑 and 各位~
limingyin 發表於 12-11-2010 08:48 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif嗨 :lol yin大
本帖最後由 小瀑﹏§ 於 12-11-2010 20:52 編輯
咁個post呢
a0124692003 發表於 12-11-2010 20:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比完分早就下沉左 你自己唔搵 就係到嘈 (好笑
我搵得返個post 你係唔係公開道歉;P
才不是@@ 別對號入座
小瀑﹏§ 發表於 12-11-2010 08:49 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif呵 ;P
呵
神乂怒火 發表於 12-11-2010 20:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:lol 我沒說任何人