我返黎>
keroro417 發表於 11-11-2010 21:29 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hello
識架咩?你同佢
.小夜﹏ 發表於 11-11-2010 09:45 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif我老豆之前做生意識佢老豆
好似都識左十幾年 , 所以前幾日 佢個仔都帶我周圍食野
佢好友善 :D
我返黎>
keroro417 發表於 11-11-2010 09:29 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif:( 野野終於拍完拖了
野野終於拍完拖了
神乂怒火 發表於 11-11-2010 21:49 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有D咁既事?!
有D咁既事?!
keroro417 發表於 11-11-2010 09:58 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我什麼都不知道 o.o
我老豆之前做生意識佢老豆
好似都識左十幾年 , 所以前幾日 佢個仔都帶我周圍食野
佢好友善...
神乂怒火 發表於 11-11-2010 21:49 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
汕頭有咩好食
男佢個家姐幾靚下(台妹
神乂怒火 發表於 11-11-2010 18:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
重點
返屋企了
baba呢?
唔知=~='
天邊一顆閃星星 海邊一顆閃星星
唔知=~='
天邊一顆閃星星 海邊一顆閃星星
小瀑﹏§ 發表於 12-11-2010 00:08 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你幾時偷拍佢嫁!!