/3\佢都唔知有冇答你...
等主人 我問佢xD
小瀑﹏§ 發表於 12-11-2010 00:32 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你行開...!! 你見到佢咩?!!!!
上msn...我要相 !!
你行開...!! 你見到佢咩?!!!!
上msn...我要相 !!
[[戀愛凱儀...* 發表於 12-11-2010 00:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@_@唔知幾時先再見我到既仆人星星xD
-3-我ON左啦...但係你好似無ON 定係你仲封緊我=.=
@_@唔知幾時先再見我到既仆人星星xD
-3-我ON左啦...但係你好似無ON 定係你仲封緊我=.= ...
小瀑﹏§ 發表於 12-11-2010 00:36 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你up咩呀
你up咩呀
[[戀愛凱儀...* 發表於 12-11-2010 00:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知呢=.=
可能眼訓亂UP野
baba不要我了
baba不要我了
[[戀愛凱儀...* 發表於 12-11-2010 01:11 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好早訓左了
安
好早訓左了
.小夜﹏ 發表於 12-11-2010 11:01 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
下次去睡要off的啦...../3\ 騙了我一晚
下次去睡要off的啦...../3\ 騙了我一晚
[[戀愛凱儀...* 發表於 12-11-2010 11:56 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我開左IPOD-.-
忘記了熄..:'(