騙人的騙人的...>,
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我這麼善良不會說謊的
路過~
冇咩嘅...baba擔心我?
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 20:59 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
當然啦.
我這麼善良不會說謊的
Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:01 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你為什麼說謊
大鬼咩...都係整番實D肉~___~ 又唔係真係好大隻
Yondaimc 發表於 16-11-2010 20:57 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好西利的說._.
當然啦.
.小夜﹏ 發表於 16-11-2010 21:02 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我冇一忽係冇事嫁...所以......唔洗擔心嫁啦
死不了就還好
我冇一忽係冇事嫁...所以......唔洗擔心嫁啦
死不了就還好
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真多口:shutup:
黃伯在嗎?
我的瀑瀑不見了
我冇一忽係冇事嫁...所以......唔洗擔心嫁啦
死不了就還好
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呀...說了死,我有過同學考不好的CE。無錢去讀PYJ個D。佢諗過去死=.=
我CE 0分都無諗啦。錢姐...慢慢解決囉。大不了問政府借。讀完慢慢還都未遲