Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:01:51

騙人的騙人的...>,
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我這麼善良不會說謊的

keroro417 發表於 16-11-2010 21:02:11

路過~

.小夜﹏ 發表於 16-11-2010 21:02:17

冇咩嘅...baba擔心我?
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 20:59 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
當然啦.

[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:02:35

我這麼善良不會說謊的
Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:01 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你為什麼說謊

.小夜﹏ 發表於 16-11-2010 21:02:41

大鬼咩...都係整番實D肉~___~ 又唔係真係好大隻
Yondaimc 發表於 16-11-2010 20:57 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    好西利的說._.

[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:03:44

當然啦.
.小夜﹏ 發表於 16-11-2010 21:02 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我冇一忽係冇事嫁...所以......唔洗擔心嫁啦
死不了就還好

.小夜﹏ 發表於 16-11-2010 21:06:20

我冇一忽係冇事嫁...所以......唔洗擔心嫁啦
死不了就還好
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   真多口:shutup:

keroro417 發表於 16-11-2010 21:07:18

黃伯在嗎?

Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:09:28

我的瀑瀑不見了

Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:09:40

我冇一忽係冇事嫁...所以......唔洗擔心嫁啦
死不了就還好
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

呀...說了死,我有過同學考不好的CE。無錢去讀PYJ個D。佢諗過去死=.=

我CE 0分都無諗啦。錢姐...慢慢解決囉。大不了問政府借。讀完慢慢還都未遲
頁: 7234 7235 7236 7237 7238 7239 7240 7241 7242 7243 [7244] 7245 7246 7247 7248 7249 7250 7251 7252 7253
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼