呀...說了死,我有過同學考不好的CE。無錢去讀PYJ個D。佢諗過去死=.=
我CE 0分都無諗啦。錢姐...慢慢解 ...
Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:09 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大學畢業生最低起薪點$6000
租金(公屋): $1500
飯錢: $800
車費: $800
剩返3000蚊...買衫還學費定係比家用好lol?
真多口
.小夜﹏ 發表於 16-11-2010 21:06 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我嗎?
大學畢業生最低起薪點$6000
租金(公屋): $1500
飯錢: $800
車費: $800
剩返3000蚊...買衫還學費定係比家 ...
Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呀...所以我報PC就是這個原因...薪金穩定,有頂薪點。
呀...說了死,我有過同學考不好的CE。無錢去讀PYJ個D。佢諗過去死=.=
我CE 0分都無諗啦。錢姐...慢慢解 ...
Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:09 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真糟....如果是這的我死了很耐lo
呀...所以我報PC就是這個原因...薪金穩定,有頂薪點。
Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:15 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
警察職業不得人心...zz
見到就討厭, 有牌飛仔
見高就拜, 見低就踩lol
大學畢業生最低起薪點$6000
租金(公屋): $1500
飯錢: $800
車費: $800
剩返3000蚊...買衫還學費定係比家 ...
Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:13 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比我...@@
比我...@@
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:17 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好認真的社會事實=.=
不是講笑, 宜家真係有大學生畢業搵6000
我嗎?
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:15 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾好講死吧-.-
真糟....如果是這的我死了很耐lo
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
0分~____~ 有什麼大不了
警察職業不得人心...zz
見到就討厭, 有牌飛仔
見高就拜, 見低就踩lol
Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不知道跟你說什麼好...現在PC的要求高了好多