Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:13:27

呀...說了死,我有過同學考不好的CE。無錢去讀PYJ個D。佢諗過去死=.=

我CE 0分都無諗啦。錢姐...慢慢解 ...
Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:09 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

大學畢業生最低起薪點$6000
租金(公屋): $1500
飯錢: $800
車費: $800
剩返3000蚊...買衫還學費定係比家用好lol?

[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:15:46

真多口
.小夜﹏ 發表於 16-11-2010 21:06 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我嗎?

Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:15:50

大學畢業生最低起薪點$6000
租金(公屋): $1500
飯錢: $800
車費: $800
剩返3000蚊...買衫還學費定係比家 ...
Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

呀...所以我報PC就是這個原因...薪金穩定,有頂薪點。

[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:16:38

呀...說了死,我有過同學考不好的CE。無錢去讀PYJ個D。佢諗過去死=.=

我CE 0分都無諗啦。錢姐...慢慢解 ...
Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:09 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

真糟....如果是這的我死了很耐lo

Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:17:07

呀...所以我報PC就是這個原因...薪金穩定,有頂薪點。
Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:15 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

警察職業不得人心...zz
見到就討厭, 有牌飛仔
見高就拜, 見低就踩lol

[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:17:17

大學畢業生最低起薪點$6000
租金(公屋): $1500
飯錢: $800
車費: $800
剩返3000蚊...買衫還學費定係比家 ...
Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:13 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    比我...@@

Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:17:53

比我...@@
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:17 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

好認真的社會事實=.=
不是講笑, 宜家真係有大學生畢業搵6000

.小夜﹏ 發表於 16-11-2010 21:18:10

我嗎?
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:15 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

吾好講死吧-.-

Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:20:17

真糟....如果是這的我死了很耐lo
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    0分~____~ 有什麼大不了

Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:20:55

警察職業不得人心...zz
見到就討厭, 有牌飛仔
見高就拜, 見低就踩lol
Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不知道跟你說什麼好...現在PC的要求高了好多
頁: 7235 7236 7237 7238 7239 7240 7241 7242 7243 7244 [7245] 7246 7247 7248 7249 7250 7251 7252 7253 7254
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼