囧~~13個入面有PC做左好大穫。3年之外在黎就88得
Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:58 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
13條一D都唔嚴囉=0=
咁都犯真係去做龜公啦...
13條一D都唔嚴囉=0=
咁都犯真係去做龜公啦...
Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
今日個SIR先講有3條罪係好易88 D 串PC
今日個SIR先講有3條罪係好易88 D 串PC
Yondaimc 發表於 16-11-2010 22:01 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
正常, 唔係做咩龜-,-
唔係叫咩紀律部隊
正常, 唔係做咩龜-,-
唔係叫咩紀律部隊
Lemon雨 發表於 16-11-2010 22:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我覺得我選PC係一個正確的方向
除左人工之外。福利都不會給人扣起。
oh.....害羞
有種oo的感覺
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有種什麼~~~
有種什麼~~~
Yondaimc 發表於 16-11-2010 22:05 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒什麼
沒什麼
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 22:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一定有什麼的,是你不說。( 吼
呵欠
呵欠
小瀑﹏§ 發表於 16-11-2010 22:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幹什麼這麼累!
幹什麼這麼累!
Yondaimc 發表於 16-11-2010 22:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒什麼特別的事..(汗