囧~~13個入面有PC做左好大穫。3年之外在黎就88得 Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:58
使用道具 舉報
13條一D都唔嚴囉=0= 咁都犯真係去做龜公啦... Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:58
今日個SIR先講有3條罪係好易88 D 串PC Yondaimc 發表於 16-11-2010 22:01
正常, 唔係做咩龜-,- 唔係叫咩紀律部隊 Lemon雨 發表於 16-11-2010 22:02
oh.....害羞 有種oo的感覺 [[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:54
有種什麼~~~ Yondaimc 發表於 16-11-2010 22:05
沒什麼 [[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 22:07
呵欠 小瀑﹏§ 發表於 16-11-2010 22:09
幹什麼這麼累! Yondaimc 發表於 16-11-2010 22:13
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 00:02 , Processed in 0.060226 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.