我夠要lo!!! /3\ [[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:29
使用道具 舉報
合併. .小夜﹏ 發表於 16-11-2010 21:31
咦......係wo [[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:31
好小奶粉 .小夜﹏ 發表於 16-11-2010 21:31
上2個禮拜係MK 地鐵站先撞到=,= 2隻龜寸柒柒係到逗... 重扮曬兇人 一講讀law 就完全唔同態度lol ... Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:22
依家好高要求~~ 下次教你D FD 見到比人逗同佢講呀SIR咩事,佢話巡例的話OK既。如果阿SIR串你,可以抄 低P ... Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:35
呢個我都知-,- 講粗口都有得投訴佢tim~ Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:36
串你既話你唔鋸都可以投訴。 Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:39
基本上係咪都可以投訴 因為PC個FILE唔花得~ Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:39
唔係唔花得... 係個人入PC之前唔花得 比人投訴通常都係比上司插幾句,無咩野。 花既話係犯左警隊13罪。( ... Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:43
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 00:02 , Processed in 0.321262 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.