呀...說了死,我有過同學考不好的CE。無錢去讀PYJ個D。佢諗過去死=.= 我CE 0分都無諗啦。錢姐...慢慢解 ... Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:09
使用道具 舉報
真多口 .小夜﹏ 發表於 16-11-2010 21:06
大學畢業生最低起薪點$6000 租金(公屋): $1500 飯錢: $800 車費: $800 剩返3000蚊...買衫還學費定係比家 ... Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:13
呀...所以我報PC就是這個原因...薪金穩定,有頂薪點。 Yondaimc 發表於 16-11-2010 21:15
比我...@@ [[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:17
我嗎? [[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:15
真糟....如果是這的我死了很耐lo [[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 21:16
警察職業不得人心...zz 見到就討厭, 有牌飛仔 見高就拜, 見低就踩lol Lemon雨 發表於 16-11-2010 21:17
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 00:02 , Processed in 0.156962 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.