邊個風流o洒專介豬排....
好快d認啦下 !!
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 22:46 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
風流?
我是個不值得人愛既人
Yondaimc 發表於 16-11-2010 22:44 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=口= 你想我答你咩
我不吹,不嫖,不賭,不毒
我已經不值得人愛
Yondaimc 發表於 16-11-2010 22:47 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
蟹蟹別這樣...乖
我係咪未見過你
邊個風流o洒專介豬排....
好快d認啦下 !!
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 22:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
風流瀟洒 (?)
瀟=水難
咁誰是豬排-3-?
大大個閃光彈 ( 被閃
Yondaimc 發表於 16-11-2010 22:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
才沒有呢/3\
不懂發光的/3\
別人的懷抱
別人(?)
...要問問她給不給我了/3\
小瀑﹏§ 發表於 16-11-2010 22:44 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
T口T看...
蟹蟹別這樣...乖
我係咪未見過你
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 22:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不要見~~見到你會揍我的~~
風流瀟洒 (?)
瀟=水難
咁誰是豬排-3-?
小瀑﹏§ 發表於 16-11-2010 22:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人不風流 _ 少年?
T口T看...
Lemon雨 發表於 16-11-2010 22:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
看什麼-3-?
才沒有呢/3\
不懂發光的/3\
小瀑﹏§ 發表於 16-11-2010 22:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
已半肓~~