加左果D變晒無效 ==
keroro417 發表於 17-11-2010 20:21 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
會吾會冇上渣= =
cso聊天室關閉一星期
會吾會冇上渣= =
.小夜﹏ 發表於 17-11-2010 20:22 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
由於即時通訊地址無效,因此無法傳送聯絡人至伺服器
快悶死啦=[
/ _ \
真的~_~有呃過你嗎(?)
小瀑﹏§ 發表於 17-11-2010 19:13 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你句野對住個個都係咁講嫁啦
味好番?
.小夜﹏ 發表於 17-11-2010 09:55 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
未...仲好痛
條頸都好痛
由於即時通訊地址無效,因此無法傳送聯絡人至伺服器
keroro417 發表於 17-11-2010 20:25 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你個上網咁勁..
未...仲好痛
條頸都好痛
[[戀愛凱儀...* 發表於 17-11-2010 20:43 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
食過咩黎...
食過咩黎...
.小夜﹏ 發表於 17-11-2010 20:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇咩特別呀
冇咩特別呀
[[戀愛凱儀...* 發表於 17-11-2010 20:51 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇緊http://www.youtube.com/watch?v=EF6R4o64BWU&feature=related中