米米~~
keroro417 發表於 17/11/2010 19:17 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
軍曹
-~-做咩好似個個都了解我咁
小瀑﹏§ 發表於 17/11/2010 19:25 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你太易比人睇穿
你太易比人睇穿
米達麥亞 發表於 17-11-2010 19:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=.=係咩..?
maybe係既..
希望係...
=.=係咩..?
maybe係既..
希望係...
小瀑﹏§ 發表於 17/11/2010 19:29 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@v@算啦你
軍曹
米達麥亞 發表於 17-11-2010 19:26 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好耐冇見~
好耐冇見~
keroro417 發表於 17/11/2010 19:36 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你又唔搵我msn/\
去訓陣先...又頭暈又想嘔
你又唔搵我msn/\
米達麥亞 發表於 17-11-2010 19:39 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我的msn 加不到人 ==
我的msn 加不到人 ==
keroro417 發表於 17-11-2010 19:50 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁得意 加吾到人-.-
咁得意 加吾到人-.-
.小夜﹏ 發表於 17-11-2010 20:15 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
加左果D變晒無效 ==