明明好眼訓 我都好想訓 但係訓唔著
小瀑﹏§ 發表於 18-11-2010 00:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
聽住音樂訓@@
聽住音樂訓@@
wong87 發表於 18-11-2010 00:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=. ='oh..i can't
=. ='oh..i can't
小瀑﹏§ 發表於 18-11-2010 00:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
psp聽音樂可以較時間自動待機
推制果種待機
psp聽音樂可以較時間自動待機
推制果種待機
wong87 發表於 18-11-2010 00:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
psp好耐無拎過出黎=.=
psp好耐無拎過出黎=.=
小瀑﹏§ 發表於 18-11-2010 00:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
用黎聽歌睇片都好-..-
用黎聽歌睇片都好-..-
wong87 發表於 18-11-2010 00:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
- .-通常玩左一排就無玩
psp係咁 nds又係咁 ps3又係咁 . ...
全部依加比我收埋晒=.=
- .-通常玩左一排就無玩
psp係咁 nds又係咁 ps3又係咁 . ...
全部依加比我收埋晒=.= ...
小瀑﹏§ 發表於 18-11-2010 00:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
收埋部電腦A_A
收埋部電腦A_A
wong87 發表於 18-11-2010 00:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
收埋部電腦之後我間房會咩都無-3-'''得4面牆=.=
收埋部電腦之後我間房會咩都無-3-'''得4面牆=.=
小瀑﹏§ 發表於 18-11-2010 00:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
綜合申請版係唔係人人都回得?
我見d人冇料扮4條
好想串下A_A
綜合申請版係唔係人人都回得?
我見d人冇料扮4條
好想串下A_A
wong87 發表於 18-11-2010 00:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係呀