好悶好悶
唔舒服唔舒服
好悶好悶
唔舒服唔舒服
[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:02 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇番?
冇番?
.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
上緊英文...好想走
好似想燒想燒咁
上緊英文...好想走
好似想燒想燒咁
[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:30 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你系咩班上阿?
幾時落堂?
你系咩班上阿?
幾時落堂?
.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔記得....
12:30
1:30之後仲有4個鐘...好似
3個? 今日好似4:30放
好辛苦呀..........
呀sir 第1次唔理我lo
網上test 個個係度大嗌
我得1隻字問佢...等左勁耐
我都冇聲嫁啦 依加更加唔想出聲
真係...!! 我丁
唔記得....
12:30
1:30之後仲有4個鐘...好似
3個? 今日好似4:30放 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:34 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我放1點半LUNCH...
捱吾到就吾好捱~
我放1點半LUNCH...
捱吾到就吾好捱~
.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都係...
唔得...下就溫書
我都係...
唔得...下就溫書
[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:40 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
測驗?
測驗?
.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
12月考試..
呀sir今日係咁唔理我... :'( 唔擔心我英文都唔好唔理我嘛
之前仲話唔會唔理人 男人都是這樣的
連呀sir都係