[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:02:29

好悶好悶
唔舒服唔舒服

.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:19:18

好悶好悶
唔舒服唔舒服
[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:02 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    冇番?

[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:30:59

冇番?
.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    上緊英文...好想走
好似想燒想燒咁

.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:31:52

上緊英文...好想走
好似想燒想燒咁
[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:30 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你系咩班上阿?
幾時落堂?

[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:34:55

你系咩班上阿?
幾時落堂?
.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    唔記得....
12:30
1:30之後仲有4個鐘...好似
3個? 今日好似4:30放

[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:38:50

好辛苦呀..........
呀sir 第1次唔理我lo
網上test 個個係度大嗌
我得1隻字問佢...等左勁耐
我都冇聲嫁啦 依加更加唔想出聲
真係...!! 我丁

.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:39:18

唔記得....
12:30
1:30之後仲有4個鐘...好似
3個? 今日好似4:30放 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:34 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我放1點半LUNCH...
捱吾到就吾好捱~

[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:40:23

我放1點半LUNCH...
捱吾到就吾好捱~
.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我都係...
唔得...下就溫書

.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:44:23

我都係...
唔得...下就溫書
[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:40 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    測驗?

[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 12:17:17

測驗?
.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    12月考試..
呀sir今日係咁唔理我... :'( 唔擔心我英文都唔好唔理我嘛
之前仲話唔會唔理人   男人都是這樣的
連呀sir都係
頁: 7257 7258 7259 7260 7261 7262 7263 7264 7265 7266 [7267] 7268 7269 7270 7271 7272 7273 7274 7275 7276
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼