找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: Andrew.H

♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼

   火... [複製鏈接]
發表於 18-11-2010 11:02:29 | 顯示全部樓層
好悶好悶
唔舒服唔舒服
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 18-11-2010 11:19:18 | 顯示全部樓層
好悶好悶
唔舒服唔舒服
[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:02



    冇番?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 18-11-2010 11:30:59 | 顯示全部樓層
冇番?
.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:19



    上緊英文...好想走
好似想燒想燒咁
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 18-11-2010 11:31:52 | 顯示全部樓層
上緊英文...好想走
好似想燒想燒咁
[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:30



    你系咩班上阿?
幾時落堂?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 18-11-2010 11:34:55 | 顯示全部樓層
你系咩班上阿?
幾時落堂?
.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:31



    唔記得....
12:30
1:30之後仲有4個鐘...好似
3個? 今日好似4:30放
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 18-11-2010 11:38:50 | 顯示全部樓層
好辛苦呀..........
呀sir 第1次唔理我lo
網上test 個個係度大嗌
我得1隻字問佢...等左勁耐
我都冇聲嫁啦 依加更加唔想出聲
真係...!! 我丁
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 18-11-2010 11:39:18 | 顯示全部樓層
唔記得....
12:30
1:30之後仲有4個鐘...好似
3個? 今日好似4:30放 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:34



    我放1點半LUNCH...
捱吾到就吾好捱~
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 18-11-2010 11:40:23 | 顯示全部樓層
我放1點半LUNCH...
捱吾到就吾好捱~
.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:39


我都係...
唔得...下就溫書
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 18-11-2010 11:44:23 | 顯示全部樓層
我都係...
唔得...下就溫書
[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:40



    測驗?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 18-11-2010 12:17:17 | 顯示全部樓層
測驗?
.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:44



    12月考試..
呀sir今日係咁唔理我... 唔擔心我英文都唔好唔理我嘛
之前仲話唔會唔理人   男人都是這樣的
連呀sir都係
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 27-6-2026 02:34 , Processed in 0.033785 second(s), 4 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表