使用道具 舉報
好悶好悶 唔舒服唔舒服 [[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:02
冇番? .小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:19
上緊英文...好想走 好似想燒想燒咁 [[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:30
你系咩班上阿? 幾時落堂? .小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:31
唔記得.... 12:30 1:30之後仲有4個鐘...好似 3個? 今日好似4:30放 ... [[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:34
我放1點半LUNCH... 捱吾到就吾好捱~ .小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:39
我都係... 唔得...下就溫書 [[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 11:40
測驗? .小夜﹏ 發表於 18-11-2010 11:44
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 02:34 , Processed in 0.033785 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.