明明好眼訓 我都好想訓 但係訓唔著 小瀑﹏§ 發表於 18-11-2010 00:36
使用道具 舉報
聽住音樂訓@@ wong87 發表於 18-11-2010 00:36
=. ='oh..i can't 小瀑﹏§ 發表於 18-11-2010 00:38
psp聽音樂可以較時間自動待機 推制果種待機 wong87 發表於 18-11-2010 00:38
psp好耐無拎過出黎=.= 小瀑﹏§ 發表於 18-11-2010 00:40
用黎聽歌睇片都好-..- wong87 發表於 18-11-2010 00:40
- .-通常玩左一排就無玩 psp係咁 nds又係咁 ps3又係咁 . ... 全部依加比我收埋晒=.= ... 小瀑﹏§ 發表於 18-11-2010 00:42
收埋部電腦A_A wong87 發表於 18-11-2010 00:45
收埋部電腦之後我間房會咩都無-3-'''得4面牆=.= 小瀑﹏§ 發表於 18-11-2010 00:46
綜合申請版係唔係人人都回得? 我見d人冇料扮4條 好想串下A_A wong87 發表於 18-11-2010 00:49
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 02:34 , Processed in 0.033905 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.