12月考試.. 呀sir今日係咁唔理我... 唔擔心我英文都唔好唔理我嘛 之前仲話唔會唔理人 ... [[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 12:17
使用道具 舉報
系咁架啦. 你依家咩堂? .小夜﹏ 發表於 18-11-2010 12:23
eng....放lu 88 唉 [[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 12:24
返黎了A_A tung1404 發表於 18-11-2010 14:41
回家了. .小夜﹏ 發表於 18-11-2010 18:56
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 02:34 , Processed in 0.028939 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.