12月考試..
呀sir今日係咁唔理我...唔擔心我英文都唔好唔理我嘛
之前仲話唔會唔理人 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 12:17 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
系咁架啦.
你依家咩堂?
系咁架啦.
你依家咩堂?
.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 12:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
eng....放lu88 唉
eng....放lu88 唉
[[戀愛凱儀...* 發表於 18-11-2010 12:24 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
88..比心機吧
返黎了A_A
返黎了A_A
tung1404 發表於 18-11-2010 14:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你是?....
返黎了A_A
tung1404 發表於 18-11-2010 14:41 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
衰仔....臭仔......><"
回家了.
回家了.
.小夜﹏ 發表於 18-11-2010 18:56 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
baba....><"
我把臭口好勁....真係病了
我回來了~
我需要龜苓膏