真糟......=="
baba!! 你等我定我等你
做完lu~
THE END嚕 沖涼先
有人唔應我哦
個尾有d吾好睇
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 23:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
很悶-0-
有人唔應我哦
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 23:29 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
???
梁非凡係咪死左-..-
梁非凡係咪死左-..-
wong87 發表於 28-11-2010 23:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
最後落左街食飯..
baba!! 你等我定我等你
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 23:27 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
掛住msn同你 吾可以走阿嘛