都系老手勁d你
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:31 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我廢嫁-.-
唔好亂講a_a
我唔開心
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:31 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解也!可以說嗎?v?
我想知點睇排名嫁?發帖..
點解也!可以說嗎?v?
tung1404 發表於 28-11-2010 22:33 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為...........你連3了
因為...........你連3了
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:35 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
連咩3-.-請問-.-
我廢嫁-.-
唔好亂講a_a
tung1404 發表於 28-11-2010 22:31 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
公路 我都系一般...
直路先識..
天天說天天說嘛....
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:31 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
今天開始正式~~:)
連咩3-.-請問-.-
tung1404 發表於 28-11-2010 22:35 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
扣分嫁...><"
公路 我都系一般...
直路先識..
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:37 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
...
你唔去我post 吹水-.-
不過好易比人扣分個板主好煩-.-
扣分嫁...>
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:37 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇唔到睇唔到>_<