/3\ 衰仔
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:15 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
做咩也:<
唔好話我-.-
我e9黎a_a
嘻嘻!
tung1404 發表於 28-11-2010 22:16 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好勁的說._.
好勁的說._.
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:19 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊係!個主人太廢=[
心都一樣
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:16 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
說是口和心啦....都不會做
做咩也:<
唔好話我-.-
tung1404 發表於 28-11-2010 22:16 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁先開心嫁...:'(
邊係!個主人太廢=[
tung1404 發表於 28-11-2010 22:21 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
玩左幾錢
咁先開心嫁...
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:23 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好啦!
你開心就得啦:)
玩左幾錢
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:23 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
差不多3-4千hkd到-.-
差不多3-4千hkd到-.-
tung1404 發表於 28-11-2010 22:24 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
老手..
老手..
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:25 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
之前一坐落去玩就唔識得收手-.-