爬完文
=. =''我都想係..可惜唔係
如果係去通霄..會做咩(?)
小瀑﹏§ 發表於 28-11-2010 12:06 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
番工?
番工?
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 12:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
岩岩放工=.=
好...搞完活動D野..去訓先..
岩岩放工=.=
小瀑﹏§ 發表於 28-11-2010 12:32 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩工黎...24小時?
帥黃
limingyin 發表於 28-11-2010 10:44 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
帥賢:loveliness:
帥賢
wong87 發表於 28-11-2010 12:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
野:$
帥賢
wong87 發表於 28-11-2010 12:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
野:$
好...搞完活動D野..去訓先..
小瀑﹏§ 發表於 28-11-2010 12:32 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
晚安:loveliness:
你番工定番學?
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 11:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
返學
你番工定番學?
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 11:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
返學