高級fans
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 11:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
啲歌好聽:lol
啲歌好聽
limingyin 發表於 28-11-2010 11:43 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有冇做fans club個d
有冇做fans club個d
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 11:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔玩呢啲-3-
唔玩呢啲-3-
limingyin 發表於 28-11-2010 11:44 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有咩歌好聽..
好小識佢d歌..
有咩歌好聽..
好小識佢d歌..
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 11:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
超錯
沙龍
歌頌
陀飛輪
單車
浮誇
等等.. :victory:
超錯
沙龍
歌頌
陀飛輪
單車
浮誇
等等..
limingyin 發表於 28-11-2010 11:47 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我姐系識浮誇 :L
我姐系識浮誇
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 11:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
oh :L
oh
limingyin 發表於 28-11-2010 11:51 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你番工定番學?
放工返到屋企了(散晒...
你地慢慢..我去訓了
爬完文
瀑今日去拍拖唔返黎.. (亂up的說
神乂怒火 發表於 27-11-2010 23:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=. =''我都想係..可惜唔係
如果係去通霄..會做咩(?)