hi 你好啊
冷府魔鬼 發表於 28-11-2010 21:22 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@@
你好
衰仔......飽飽飽
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 21:38 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我今日都好飽-.-
hello
hello
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 21:54 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
halo
我今日都好飽-.-
tung1404 發表於 28-11-2010 21:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
做緊咩...
hello
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 21:54 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哼......)笑
做緊咩...
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 21:59 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇人!
準備訓教a_a
明天要返學
我乖仔黎!
halo
tung1404 發表於 28-11-2010 21:59 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來你都有玩灣岸
哼......)笑
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:00 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
岩岩先上水渣我-_-
原來你都有玩灣岸
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:01 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係也@@
你都有?v?