係也@@
你都有?v?
tung1404 發表於 28-11-2010 22:02 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢排做新手-_-
呢排做新手-_-
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:03 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係邊到玩開?
得閒一齊玩呀a_a
冇人!
準備訓教a_a
明天要返學
我乖仔黎!
tung1404 發表於 28-11-2010 22:00 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦...!! /3\ 又講game
撤退
係邊到玩開?
得閒一齊玩呀a_a
tung1404 發表於 28-11-2010 22:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
荃灣的說.
哦...!! /3\ 又講game
撤退
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾好走阿
哦...!! /3\ 又講game
撤退
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:04 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩又-.-
我幾時講過-.-
荃灣的說.
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:04 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.-荃灣好小去
吾好走阿
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:04 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
為什麼?! =3=
咩又-.-
我幾時講過-.-
tung1404 發表於 28-11-2010 22:05 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一講game就有排講...我永遠都唔岩傾
1講開我就會比人忽視....係無視先岩
一講game就有排講...我永遠都唔岩傾
1講開我就會比人忽視....係無視先岩 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:07 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊會姐
我一定唔會咁既