.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:03:27

係也@@
你都有?v?
tung1404 發表於 28-11-2010 22:02 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    呢排做新手-_-

tung1404 發表於 28-11-2010 22:04:19

呢排做新手-_-
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:03 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

係邊到玩開?
得閒一齊玩呀a_a

[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:04:23

冇人!
準備訓教a_a
明天要返學
我乖仔黎!
tung1404 發表於 28-11-2010 22:00 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    哦...!! /3\ 又講game   
撤退

.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:04:36

係邊到玩開?
得閒一齊玩呀a_a
tung1404 發表於 28-11-2010 22:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    荃灣的說.

.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:04:47

哦...!! /3\ 又講game   
撤退
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    吾好走阿

tung1404 發表於 28-11-2010 22:05:16

哦...!! /3\ 又講game   
撤退
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:04 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩又-.-
我幾時講過-.-

tung1404 發表於 28-11-2010 22:05:32

荃灣的說.
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:04 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

-.-荃灣好小去

[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:05:45

吾好走阿
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 22:04 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    為什麼?! =3=

[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:07:09

咩又-.-
我幾時講過-.-
tung1404 發表於 28-11-2010 22:05 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    一講game就有排講...我永遠都唔岩傾
1講開我就會比人忽視....係無視先岩

tung1404 發表於 28-11-2010 22:09:14

一講game就有排講...我永遠都唔岩傾
1講開我就會比人忽視....係無視先岩 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 22:07 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊會姐
我一定唔會咁既
頁: 7424 7425 7426 7427 7428 7429 7430 7431 7432 7433 [7434] 7435 7436 7437 7438 7439 7440 7441 7442 7443
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼