吾知買吾買正版好
.小夜﹏ 發表於 1-12-2010 19:56 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
單野假架-.-
a9上到
cngba都上到
a9入面,大神最後登陸時間係11:30之後
仲有佢發帖個時間係2:15分
佢話佢上左一個好多黑客既網,仲講好多日本黑客都係得把口,破唔到mhp3
只有1個黑客發現到sony係mhp3既加密
所以可以講,假如佢真係比人拉左
佢係呢2個半鍾頭多dd既時間,釋放,上網,睇好多人既留言,發帖
相信等釋放,無可能單單果短短既時間就搞點
更何況仲要上埋網?
所以結論係:假
單野假架-.-
a9上到
cngba都上到
a9入面,大神最後登陸時間係11:30之後
仲有佢發帖個時間係2:15分
佢 ...
wong87 發表於 1-12-2010 20:24 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁都好d 可以等佢
咁都好d 可以等佢
.小夜﹏ 發表於 1-12-2010 20:25 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大神一早己經將破解檔比左漢化組
即係大神有冇比人拉,都有mhp3玩._.v
嗨嗨XD
冷血ღ 發表於 1-12-2010 19:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hi 冷血兄
吾知買吾買正版好
.小夜﹏ 發表於 1-12-2010 19:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
什麼正版@@"?
什麼正版@@"?
冷府魔鬼 發表於 1-12-2010 20:31 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
mhp3
什麼正版@@"?
冷府魔鬼 發表於 1-12-2010 20:31 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
mhp3
大神一早己經將破解檔比左漢化組
即係大神有冇比人拉,都有mhp3玩._.v ...
wong87 發表於 1-12-2010 20:30 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
等破解..
等破解..
.小夜﹏ 發表於 1-12-2010 20:33 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
sony公佈發售量之日
正是破解之時
ya
mhp3
wong87 發表於 1-12-2010 20:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是遊戲嗎?